close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גם חזק, גם יפה וגם כשר - צלחות קורנינג

מערכת שורשיח אייר, תשעט23/05/2019

צלחות קורנינג- היתרונות של צלחות מחומר פחות מוכר...

תגיות:
המחשבה לרכוש צלחות יכולה להיות מורכבת, אלא אם אתם מכירים את צלחות הקורנינג. בעידן הנוכחי, בו מגוון הצלחות המוצעות למכירה הוא רב, לא תמיד קל לקבל החלטה,
אך אם תכירו את סך היתרונות של הצלחות הייחודיות, דהיינו של הקורנינג, סביר שההתלבטות תתחלף בקבלת החלטה והצלחות הישנות יפנו את מקומן לקורנינג. מוכנים להיחשף אל היתרונות הממשיים של צלחות הקורנינג? המשיכו איתנו.

מדוע לרכוש את צלחות הקורנינג
אם הגעתם לרגע בו אתם רוצים להתחדש, ואם אתם שוקלים לרכוש צלחות קורנינג, אך אתם עדיין לא בטוחים בכך, אפשרו לנו לפרוש בפניכם את סך היתרונות שיצליחו לקבוע את גורל הרכישה שלכם.

זה כשר – אחת השאלות ששואלים רבים היא האם צלחות הקורנינג כשרות והאם ניתן להשתמש בהם גם לבשר וגם לחלב לאחר הדחה והתשובה החד משמעית היא אכן כן. דינם של צלחות אלו הם כדינם של כלי הזכוכית. כדי להכשיר את הצלחות לפסח נוהגים הספרדים לשטוף אותם ואילו האשכנזים ישרו אותם במים למשך 3 ימים. בכל הנוגע לבשר וחלב, נכון להימנע משימוש באותו כלי לבשר ולחלב אך אם לא שותים בו בשר אלא חלב אזי לא אין צורך בהכשר ולספרדים מותר לשתות חלבי ולאחר שטיפה מותר לשתות משקה קר במהלך ארוחה בשרית.

הן חזקות – צלחות אלו הן צלחות חזקות במיוחד, כך שגם אם הן נופלות על הריצפה, לא יקרה להם מאום והן לא ישברו. מכירים את החגים בהם כולם רצים האחד לשני בין הרגליים והילדים מרוב התלהבות מושכים את המפה ונופלות להם צלחות על הריצפה? עם צלחות הקורנינג, לא תתבקשו לאסוף זכוכיות מהרצפה במהלך הארוחה ולא תתבקשו לרכוש סט צלחות בכל כמה חודשים, כי הישנות נשברו, צלחות הקורנינג מאפשרות לכם ליהנות מצלחות שלמות, גם אם הן צונחות אל הריצפה. נפלה צלחת? התכופפו להרים אותה והמשיכו בסדר היום יום.

צלחות יפות ומרהיבות – צלחות הקורנינג הן צלחות מרשימות אשר יכולות לשמש אתכם ביום יום, אך מאידך יכולות צלחות אלו לשמש אתכם גם בחגים ובמועדים שונים. לצלחות עיצובים רבים ומגוונים כך שכל אחד יכול למצוא לעצמו את העיצוב אליו הוא מתחבר בצורה המושלמת. חשוב לקחת בחשבון שיופי הוא בעיני המתבונן אך צלחות הקורנינג מעוצבות באופן מרשים אליו מתחברים כמעט על בני האדם באשר הם.

לסיכום – אם החלטתם לרכוש צלחות חדשות ואם נחשפתם לסך היתרונות של הצלחות הייחודיות והחדשניות, אין ספק כי הבחירה שלכם תהיה בצלחות אלו וזאת על פני צלחות הזכוכית, צלחות החרסינה ובכלל. צלחות קורנינג הן צלחות שמחזיקות מעמד לאורך שנים ועל כן רכישה היום תספק אתכם, לעיתים גם לכמה עשורים קדימה, אז למה אתם מחכים? הצלחות ממתינות לכם ברשתות השיווק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה